Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~AhLaN wAsAhLan....sELamAt dAtAng kE prOfiLE aNa bAkAL jEnAzAh~

~jAgA diRi..jAgA imAn..jAgA hAti..jAgA kEsElurAhannya..^__^~


salam seindah seharum kasturi

moga ukhwah kita harum mekar mewangi hingga ke syurga
dielahmujahidah90. Powered by Blogger.
~Insan tersayangku. Puteri-puteri Mac~






Assalamualaikum...

walau sekarang mata dah hampir2 nak tertutup..mengantuk sgt2..arab pun xstdy lagi ni..esok midterm.tpi xda mood nak stdy..pening kepala+mengantuk sgt2..hee.sebelum tito..nak coret kisah puteri2 mac ni..xbanyak pun.juz tetiba terasa rindu sgt2 kat dorg..puteri2 mac yng dimaksudkan adalah atie, yie n dielah...xtaw lah kenapa..tapi kami punye jiwa yang sama.mungkin kerana lahir bulan yang sama.. yie lahir 7 mac 1990, saya pulak lahir 14 mac 1990, dan atie pula 27 mac 1990..dekat je jarak kelahiran kami..hehe.haa..xlama lagi bezday kami ni...so..siapkan lah diri untuk bg hadiah kat kami ye..huhuhu... walau yie paling tua di kalangan kami, tapi dia lah yang paling tak matured!!jangan marah ye yie..hehee..second, mesti lah saya yang xmatured..ehee..third baru atie.. saat diri ini teringat kenangan2 kami di matrik dulu.. tido sekatil, tido sebantal..makan sepinggan, minum secawan..rapatnya ukhwah kami ketika itu..saat salah seorang menangis, mesti kami turut menangis sekali. allah..sgt2 merindui mereka..alhamdulillah...rindu terubat apabila atie masih bersama2 saya di sabah dalam memperjuangkan hak dalam menuntut ilmu. mungkin sudah jodoh kami untuk bersama2 berjuang.. buat puteri yie, sbr ye sayang.. yie bukan keseorangan kat sana.. kami sentiasa berada di sisi yie.. ingatlah kami selalu dlm doamu..kami xpernah lupakan yie..setiap saat pasti kami akan mengingati dan bercerita tentang kenangan kita..jaga diri baik2 ye sygku..insyaallah..ada jodoh..kita bertemu lagi...amin..ok..got to go..jaga keseluruhannya..assalamualaikum..

2 comments:

Ad-Dien said...

indahnya ukhuwwah...kan bagus camni..

sEindAh mAwAr bErdUri_bidAdAri syUrgA_ said...

alhamdulillah.moga ukhwah kami mekar harum mewangi lantas ke syurga..amin..
haaa..xlama lagi bezday2 kami..prepare2 lah untuk bg hadiah ye..hee