Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~AhLaN wAsAhLan....sELamAt dAtAng kE prOfiLE aNa bAkAL jEnAzAh~

~jAgA diRi..jAgA imAn..jAgA hAti..jAgA kEsElurAhannya..^__^~


salam seindah seharum kasturi

moga ukhwah kita harum mekar mewangi hingga ke syurga
dielahmujahidah90. Powered by Blogger.
Sahabat Selamanya..


Bersama sahabat-sahabat tercinta yang hebat2 belaka.. Bakal merindui mereka.. kerana sem ni sem terakhir bersama mereka.. Moga kita berjumpa lagi.. inshaAllah.. ameen...

Semoga berjaya di dunia dan di akhirat sahabat2ku.... ameen

~Indahnya bersahabat~

::Persahabatan Kita INDAh::


Dia lah racun..
Dia lah penawar.. (oppsss... terlebih sudah.. hee)
Sahabat till jannah... inshaAllah.. ameen...

*Banyak persamaan kami berdua... sebab tu kami tak pernah gaduh.. always stick together..ngeee.. 
*dan mungkin sebab kami lahir bulan 3, itu yang saling memahami tu..kot..heee
*pe2 pun, ni semua perancangan Allah..Dia Maha Mengetahui apa yang terbaik buat hambaNya.. Dia temukan kami berdua, untuk sama2 meraih cintaNya... inshaAllah...
*May Allah ease and bless us always.. ameen..

p/s: eh2.. kami berdua golongan "cacat",, tapi "cacat" yang manis.. errrkk.. hehee.. ^^



Solehah itu...




Solehah itu...
Mahal harganya..
hanya berhak dimiliki oleh mereka yang berusaha....

"Tiada noktah perjuangan untuk menjadi PERMATA AGAMA"



30 minit je..

bola serbaguna.. hehee
hari ni riadah dengan bebudak bilik.. main bola jaring dan main beruk lapar... huhu.. sungguh mengimbau zaman bebudak... tapi sekejap je kami main, 30  minit je, sebab masing2 lapar.. terus pi cafe beli makanan.. huuu..dah lama xmain benda2 macam gini, agak semput gak ler..huhu.. pe2 pn, sonok.. turun gak 2kg.. okeh.. tipu je..hahahaa...

okeh..next riadah, naik main TUJU SELIPAR ke, TUJU TIN ke.. best gak..lalalalalal

Setia Menanti

******She waiting for someone...*****



Si Babies comel..






Si babies yang comel.. tak sabar nak jumpa mereka nanti! mesti makin gebu n montel!!!!!meoowwww