Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~AhLaN wAsAhLan....sELamAt dAtAng kE prOfiLE aNa bAkAL jEnAzAh~

~jAgA diRi..jAgA imAn..jAgA hAti..jAgA kEsElurAhannya..^__^~


salam seindah seharum kasturi

moga ukhwah kita harum mekar mewangi hingga ke syurga
dielahmujahidah90. Powered by Blogger.
~Memasak Bersama Roomate~

nasi....hihi

sambal belacan bersama ulam..yummy


telur masak merah..oh yeah..

ikan masin




Assalamualaikum...

mood : saya sangat gembira..hehe..

Malam tadi saya bersama roomate2 masak untuk dinner bersempena menyambut hari kelahiran yang ke 21tahun saya pada 14 Mac 2011 baru2 ni.. alhamdulillah wa syukurillah..masih diberi pinjaman nyawa untuk bernafas di atas muka bumi ini.. genap sudah umur ku 21 tahun.. bak kata orang, umur yang sudah matang untuk membuat keputusan sendiri, untuk cuba hidup berdikari..tapi bagiku, ku rasakan seperti baru semalam ku lahir, merangkap2 berusaha untuk berjalan.. tapi...rupanya..dah besar panjang..alhamdulillah..syukur ke hadrat ilahi..

Em..bezday ku tahun ni, ku kira, tidak segembira semasa ku di matrik.. matrik is the bez..sama2 sambut..makan kek..baling2 tepung,telur,air rojak..saya lah yang paling nakal kenakan kawan2!hee..miss so much that time!kat sini??huhu..time to be matured lah bha..hehe..kat sini sambut lebih bersederhana.. memasak bersama roomates tercinta!yeah..lagipun..dok kat sini, xdpt banyak wish pun dr shbt2 rapat.em..yela..masing2 sekarang buzy dengan midterm, assigments..itu sampai terlupa..xpe2..pentingkan mana yang penting dulu ya..saya xpenting pun, so xkisah lah..ahakz..lagipun..yela..salah saya juga..seminggu sebelum bezday saya, saya dah heboh2 pasal bezday saya..depa pulak ckp buat2 lupa..jngn ingat tarikh tu..haa..kan allah dah makbulkan kata2 tu..betul2 dah xingat..haa..amik pengajaran kat sini ye..lainkali jgn keluarkan sebarang ayat ataw kata2 yg x ok didengar, nt termakbul, sape yang susah?kita juga kan..wallahualam..em..sori lah kalau xsenang dengan cara saya, saya memang mcm tu dr sko hingga matrik, kalau nk dekat bezday saya, saya mmg selalu ckp2, sje je sebenarnye, nak hepi kan keadaan..hehe.,,em..teringat kisah akak thun lepas..dia telefon nangis2 sebab kawan2 rapat di U dia xwish pun bezday dia, terlupa atau sje2 lupa, wallahualam..xpelah kak..jgn sedih2 ye..xkisah pun..saya ni depa xwish pun..biarlah..kita xpenting pun..masing2 buzi..kena faham tu..hehee..pe2 pn..million thanz to atie coz alwayz be my side..to yie also..atas hadiah yang sungguh bermakna!!thanz coz bw saya jalan2 p korea..cntik sangat bunga sakura tu!suka2!nanti2 kita pergi lagi ye, kita bawa atie sekali..yeah..atie,jangan jeles, kami tangkap gmbr kat korea..yeah!

eh..dah lari topik pula..hehe..sebenarnya nak cter pasal masakan kami..sangat2 best!walau simple..tapi kami enjoy..tema masak kami..ala kampung..nasi putih..ikan masin..telur masak merah..sambal belacan! dan ulam-ulam..i like!!credit n million thanz to cik toibah dan cik nabella!!love u so much lah!!lainkali kita masak2 lagi ye..yeah..suka2..kepada cik Peggy, maaf..pedas sgt ek kami masak telur tu..smpai xtahan peggy makan tdi..merah2 dh muka thn pedas..ehhe..sori..nt kami akan kurangkan sikit rasa pedas tu ye..em..xsempat nak snap picture masakan kami tadi coz semuanya dah masuk perut..lapar + sedap sangat sampai terlupa nak snap..hehee..terasa seperti berada di rumah pula..kami berborak2..bergelak ketawa..gembiranya rasa..alhamdulillah..moga sem depan, walau kami mungkin xkan duduk sebilik dah, moga ukhwah kami akan bertambah erat..amin..

kat atas2 tu gambar2 yang saya amik dari tenet. masakan tu ala2 kami juga lah..hehe..sj nk bg meriah sikit..orait.,.got to go..jg keseluruhannya..assalamualaikum

2 comments:

Nazihah@Jiha said...

uhu..suka mkn sambal belacan ek..bagus2 hehee

sEindAh mAwAr bErdUri said...

hehee..actually..xberapa suka pun..tp roomate perkenalkan..bile tgk syok dia makan..makan skali..bez lah..cuma xtahan pedas je..ehehe