Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~AhLaN wAsAhLan....sELamAt dAtAng kE prOfiLE aNa bAkAL jEnAzAh~

~jAgA diRi..jAgA imAn..jAgA hAti..jAgA kEsElurAhannya..^__^~


salam seindah seharum kasturi

moga ukhwah kita harum mekar mewangi hingga ke syurga
dielahmujahidah90. Powered by Blogger.
~Saya tak sihat~




Assalamualaikum..

em...xda nak bagi pe2 pengisian pn entry kali ni..haila...sangat2 xsihat sekarang ni..tunggu masa je ni..heee..rasanya sakit2 ni berjangkit ngan kakak sekuliah kot..heee..jangan marah ye kak zai.huhu..gurau jak..kifarah dosa..sejak duduk sabah ni..selalu betul demam..allah..teguran dr allah lah tu..setiap kali mak telefon, time tengah sakit tu, terpaksa lah cover cakap, nanti mak tahu, risau pula..tapi..nama pun ibu kan..naluri seorang ibu..dapat rasa jika anak2nya xsihat..haila..so..xdpt lah nak tipu..huhu..jap nanti da perjumpaan exco kerohanian..ada lah tu pengisian n kerja yang perlu di buat..habis bile??wallahualam..malam ni kena siapkan assignment..pastu kena study..dah xda masa dah..moga allah sihatkan daku kembali..nak pecah kepala rasa..ehehe..ok lah..got to go..bersiap sedia nak p meeting...

waalaikumussalam....

9 comments:

bud@k_p$!k0 said...

xmarah la..^_^ hm..klu xcht bgtaw akak..perlukan bantuan, bgtaw k..insyaAllah akak tlg pe2 yg patot..anytime akak de tuk kmu..^_^ insyaAllah..

sEindAh mAwAr bErdUri_bidAdAri syUrgA_ said...

huhu..ok2..xda pe2 lah..cuma sejak dua menjak ni sakit kepala je..cuaca sabah kot..pastu effect kat badan..sengal2..ni mesti sebab selalu kata kak zai sengal ni..ahahhaha

bud@k_p$!k0 said...

hehe..tu la..kn dh kena tulah..kate lg kt akak..hehhehehe..

sEindAh mAwAr bErdUri_bidAdAri syUrgA_ said...

dengan ini, saya cuba untuk menginsafkan diri, untuk tidak kata sengal dah kat kak zai.ahhahahahahahahahaaaa..poyos tu ayat..hheee

bud@k_p$!k0 said...

mmgs poyos ayat anda itus..hesheshes...XD
xsengal, bongek..itu je la..yg kmu duk kate..hehe..

sEindAh mAwAr bErdUri_bidAdAri syUrgA_ said...

bongek kak zai..huhuu..dah2..p siap2 nuh..p dinner..da dating kan..hehee

bud@k_p$!k0 said...

ha..kn dh kata..xkua perkataan sengal, bongek yg kua..huhu..sampainya hatimu berkata pdku sebegitu...uhuhuhuhu...

Ad-Dien said...

moga sntiasa sihat dan segera smbuh..kifarah dosa...insyaAllah..akan dprmudahkan..mudah-mudahan =)

sEindAh mAwAr bErdUri said...

dien<<amin..