Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~AhLaN wAsAhLan....sELamAt dAtAng kE prOfiLE aNa bAkAL jEnAzAh~

~jAgA diRi..jAgA imAn..jAgA hAti..jAgA kEsElurAhannya..^__^~


salam seindah seharum kasturi

moga ukhwah kita harum mekar mewangi hingga ke syurga
dielahmujahidah90. Powered by Blogger.
~Sibuk.. Sibuk.. Sibuk.....~



Sibuk..sibuk..sibuk..??. adeh.. dah lama saya tak menulis ni.. sibuk katakan… ***jangan caye! Dilah bohong je tu.. eh2.. betul.. dilah memang bizi…ngee..***

Serius.. sem ni makin sibuk… dengan berlambak assignments nya lagi..dengan aktiviti2 kolej lagi..program tu, program ni.. tak terlarat dah rasanya nak bawa badan ni.. boleh kurus kering macam gini..agaggagagaa…

Ni jadual kuliah saya sem ni.. dah cuba yang terbaik susun jadual ni….tapi xda juga yang cuti..hailaaaaa.. xnak kasi saya berehat lah tu…. **dilah, bersyukur seadanya.. baiklah… weet2..

Hari isnin…

8-10pagi : kuliah Penyelidikan Operasi..

2-3petang : Tutorial Macroeconomy II

3-4petang : Tutorial Differential Equations..

Hari selasa…

8.30-9.30pagi : Tutorial Analysis Statistic..

Then….. rest time!! Fuhh.. best,… alamak!!! Da kelas lagi lah..grrr..

9.00mlm-11mlm : kelas silat cekak hanafi..

Hari Rabu…

8-10pagi : Kuliah Penulisan Saintifik

11-2ptg : Kuliah Bahasa Arab..

2-4ptg : Kuliah Analysis Statistic

***wah!!!!! Hari rabu paling pack!!!! Berkejar2 nak solat zuhur!!!! Zuhur masuk pukul 12 lebih… Asar pulak masuk pukul 3lebih.. cabaran2..~

Hari Khamis…

8-10pagi : kuliah Perhitungan Berangka

2-4ptg : kuliah Differential Equations..

Hari Jumaat,..

8-10pagi : Kuliah Analisis Nyata..

2-4ptg : Kuliah Macroeconomy II

9mlm-11mlm : Kelas Silat Cekak Hanafi..

Sabtu dan Ahad..

Basuh baju… kemas2 bilik.. buat homeworks.. tgk movie!!!! Hahaa

Tengok.. sibuk kan saya?? Yes..i know.. sama je macam korang.. bizi semuanya.. biasalah.. nama pun student kan.. yang tak belajar pun sibuk, apatah lagi kita yang digelar sebagai pelajar ni kan.. walau sibuk2 mana pun saya ni, haissshhh,, ,masih mahu amik kelas silat tu… sabar jak lah.. sebenarnya, dah lama dah nak masuk silat ni.. memang teringin pun.. masa kat matrik dulu, amik silat olahraga.. skang di U, amik silat cekak hanafi.. setidak2nya, ada juga ilmu pertahankan diri..

Ramai juga org tak percaya yang saya ni masuk silat.. yela, mungkin depa nmpk saya ni lembut diluaran kot?? **eh?? Yeke lembut??? Hehehe.. saya pedulikan apa yang org nak kata, janji saya dapat apa yang sy nak.. **wahhh..kelas kau dilah..allalalaa..

Semalam kelas silat baru mula.. Alhamdulillah.. setakat ni, boleh follow lagi.. best2.. tapi lebam2 juga lah, sengal2 juga lah badan.. biasa lah, nama pun silat kan, mana ada lembut2 ni.. yang tak tahannya, saya banyak main dari serius semalam.. haissshh.. banyak gelak je.. yela, dah jurulatih tu buat lawak je memanjang.. mana tak tergelak.. pastu, masa buat latihan serangan tu, kan kena tumbuk betul2, kadang2 tertumbuk tempat lain, haisssshh,,,, gelak lagi..ish2..dilah2.. bila kau nak serius hah????

Apa2 pun, betulkan niat.. lakukan sesuatu niat kerana Allah.. moga bertambah amal, iman… Sentiasa mendoakan yang terbaik buat semuanya… insyaAllah.. May Allah bless u guys.. ameen..

Salam seindah seharum kasturi,

Dielah…~

2 comments:

bud@k_p$!k0 said...

belaja ajin2...

Ad-Dien said...

pernah ambil kelas silat..cekak juga...atas sebab yang kuat tidak diteruskan..

moga senantiasa thiqah..

wallahumusta'an

Penjelasan Status Zikir Taubat الهي لست للفردوس أهلا